CONDITII DE LIVRARE / PRIMIRE A COLETULUI:

Daca nu ai introdus corect si complet informatiile pentru livrare si contact in momentul cand ai plasat comanda (numarul de telefon, numarul strazii, etajul, apartamentul, interfonul, codul postal etc), sunt sanse sa nu ajunga la tine si sa se intoarca la noi in depozit. Iti recomandam sa verifici de mai multe ori inainte sa plasezi o comanda.

Cand curierul ajunge la tine cu produsele, poti sa deschizi coletul cu o singura conditie: sa semnezi ca l-ai primit si sa-l platesti inainte.

Daca ajunge curierul cu un colet care e vizibil deteriorat, iti recomandam sa-l refuzi si sa ne contactezi imediat (da-ne un mail la comenzi@frezyderm-romania.ro  si-o rezolvam rapid).


PRODUSELE COMERCIALIZATE DE PE SITE-UL NOSTRU SE VÂND DOAR PE TERITORIUL ROMÂNIEI


CUM LIVRAM IN ROMANIA, PRIN DPD – TIMP APROXIMATIV: 1-2 ZILE LUCRATOARE:

  • Daca dai comanda intr-o zi lucratoare, adica de luni pana vineri, pana la ora 15:00, noi o procesam si o predam curierului, cu produsele tale, in aceeasi zi. Toate comenzile date dupa 15:00 sunt predate curierului a doua zi lucratoare.
  • In orice colt al tarii te afli, livrarea te costa 17 lei.
  • In momentul cand comanda este predata curierului, primesti automat prin mail (pe adresa pe care ai plasat comanda) un tracking link unde poti urmari livrarea, sa poti urmarii coletul pana ajunge la adresa ta.
  • In dimineata livrarii, vei primi un SMS cu intervalul orar in care se va livra coletul, numarul de telefon al curierului si un link unde poti vedea detalii sau poti modifica informatiile.
  • Daca nu te gaseste la acea adresa si in intervalul de timp mentionat, primesti un alt SMS cu un numar de telefon la care poti suna pentru a stabili o noua livrare. Daca nici a treia oara nu este cu noroc, coletul se intoarce la noi.
  • Daca totusi doresti coletul respectiv, poti sa repeti comanda, doar ca vei plati in avans atat costurile transportului anterior (tur-retur) cat si costurile noii livrari.

Va rugam sa aveti in vedere ca in spatele acestui site exista oameni care proceseaza, ambaleaza si livreaza comenzile, indiferent daca tu alegi sa le ridici sau nu. Daca te obisnuiesti sa anulezi comenzi deja in procesare sau expediate, exista sanse sa nu iti mai expediem pe viitor.


RETUR / SCHIMB

  • Poti schimba sau poti renunta la orice produs pe care l-ai cumparat, in 30 zile calendaristice (numaratoarea incepe din ziua cand ti-au fost livrate), fara sa ne dai vreun motiv – desi ne-ar ajuta sa stim ce s-a intamplat.
  • AtentiePot fi returnate doar produsele aflate in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente. Acestea nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau de consum.
  • In toate cazurile de returnare sau schimb al produselor. Banii iti vor fi returnati in aproximativ 14 zile calendaristice dupa ce am procesat returul (dupa ce s-a intors la noi in depozit si l-am verificat). Clientii nostri vor primi banii inapoi, mai putin pe cei de livrare.
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin folosirea aceluiasi serviciu de transport prin intermediul caruia s-a facut expedierea. Adresa la care se va face returnarea comenzii este Bucuresti, Sector 6, Strada Preciziei, Nr. 13E , cod postal: 062204.
  • Daca abuzezi de optiunile de retur / schimb, este posibil sa nu iti mai expediem pe viitor.

 

Daca ai nevoie de informatii suplimentare asupra modalitatii de returnare a produselor, la 0722460320 sau sa ne contactati folosind formularul de contact.